دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1395 - 18:36
ملکی به آنا خبر داد:

انفجار شدید سه منزل مسکونی در ولیعصر جنوبی را تخریب کرد/ 5  تن کشته شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از انفجار شدید در یک منزل مسکونی واقع در خیابان خلیج خبر داد و گفت: تا این لحظه دو مرد از زیر آوار زنده خارج شدند.
کد خبر : 160921

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به وقوع انفجار شدید در یک منزل مسکونی واقع در خیابان خلیج فارس، اظهار کرد: ساعت 17:50 دقیقه امروز انفجار شدید در یک منزل مسکونی در انتهای خیابان خلیج، ولیعصر جنوبی به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله 4 ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.


وی با اشاره به جزئیات محل حادثه اضافه کرد: مشاهده شد که در یک خانه دوطبقه قدیمی انفجار شدیدی رخ داده است که این منزل و دو منزل مسکونی کنارش (یک طبقه و دو طبقه) کاملا تخریب شدند.


ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان بلافاصله عملیات ایمن‌سازی را آغاز کردند، تصریح کرد: تا این لحظه دو مرد 30 و 50 ساله زنده از زیر آوار خارج شدند و با توجه به اینکه اطلاع دقیقی از نفرات دیگر وجود ندارد، عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.


سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه علت دقیق حادثه باید بررسی شود، توضیح داد: در محل حادثه نشت گاز وجود دارد و احتمال می‌دهیم که تخریب به دلیل نشت زیاد گاز اتفاق افتاده باشد، اما این موضوع باید حتما بررسی شود.


به گفته ملکی، عملیات آواربرداری کماکان ادامه دارد.


در ادامه محمد شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب، گفت: در حادثه انفجار و ریزش 3 ساختمان در خیابان خلیج‌فارس، 5 تن کشته شدند که شامل سه زن و یک دختربچه 38 روزه و یک پسر بچه 10 روزه می‌شود.


وی یادآور شد: در این حادثه 7 نفر هم مصدوم شده‌اند.



انتهای پیام/

برچسب ها: انفجار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته